Online opschudding en verwarring nadat klant van Lidl iets vreemds vindt op gekocht product!

li 1jpg

In een Lidl-supermarkt heeft een klant onlangs een verrassende ontdekking gedaan door een ongebruikelijke code op een pakje bosbessen op te merken.


De klant, die ervoor gekozen heeft om anoniem te blijven, deelde haar verwarrende ervaring op Reddit. Ze plaatste een foto van de mysterieuze code “ABS”, die op een van de bosbessen was geëtst.


Terwijl het genieten van een smakelijk en gezond tussendoortje doorgaans plezier met zich meebrengt, kan het vinden van een mysterieuze code op je voedsel dat plezier aanzienlijk verminderen.


De klant was dan ook erg verrast door de vondst en vroeg zich af wat deze code zou kunnen betekenen.

Lidl geeft 55-jarige vrouw geen toegang tot de winkel: ‘Kijk hoe je eruitziet’

De Reddit-post trok de aandacht van andere gebruikers, die ook in de war waren en grapjes maakten over mogelijke betekenissen van de code.


Een van hen suggereerde dat “ABS” bijvoorbeeld zou kunnen staan voor “Antiblokkeersysteem”, al vroeg diegene zich af waarom dit zou kunnen zijn.

Er zou een inscriptie worden aangebracht op een bosbes.

Een officiële verklaring werd later afgegeven door een woordvoerder van een bekend bedrijf.

Lidl geeft 55-jarige vrouw geen toegang tot de winkel: ‘Kijk hoe je eruitziet’

De verklaring onthulde dat elke partij van het product een unieke seriecode krijgt toegewezen, waarbij deze specifieke partij de code “ABS” kreeg.

Door een defect in de verpakking werden de codes per ongeluk overgebracht op de bessen, wat resulteerde in een geëtst effect.

Ondanks enkele grappen die werden gemaakt over de mogelijke betekenissen van de code, bleek het gewoon een ongelukkige overdracht van een interne code te zijn en niet afkomstig van buitenaardse wezens of een geheim regeringscomplot.

1. Nadat er online een foto door de klant was geplaatst, ontstond er opschudding.
2. Als ik dit zou tegenkomen, zou ik ook heel verbaasd zijn.
3. De ontdekking zorgde natuurlijk voor veel verbazing bij de klant!
4. Het is wel verrassend als je dit ziet.
5. Na het delen van een foto online door de klant, ontstond er al snel opschudding.

auteur avatar
Mischa P.
Hoi. Ik ben Mischa P., altijd nieuwsgierig en vol vragen. Als onderzoeksjournalist duik ik diep in elk verhaal, op zoek naar de naakte waarheid. Dit artikel? Een klein stukje van mijn wereld, recht uit het hart.
Scroll naar boven