Dikke vraagtekens: Bizarre ontdekking over winactie van Nikkie Plessen!

WhatsApp Image 2024 04 25 at 235229jpg

Recentelijk is er twijfel gerezen rondom de recente actie van Nikkie Plessen, waarbij ze een luxe Chanel-tas beloofde aan een gelukkige winnaar.

Volgens Juicechannel beweert de betrokken notaris dat hij geen weet had van de trekking, ondanks de verklaring van Nikkie dat dit onder zijn toezicht plaatsvond.

In een recente TikTok-video kondigde Nikkie Plessen aan dat ze niet alleen haar outfit zou laten zien, maar ook een exclusieve Chanel-tas zou schenken.

Deze blondine schopt stennis vanwege plastic tasje van 10 cent: ‘Weet je wel niet wie ik ben’

“De notaris die toezicht zal houden op de trekking is Mr. Frank Sterel, een notaris verbonden aan Sterel Notarissen,” verklaarde Nikkie in de video.

Deze blondine schopt stennis vanwege plastic tasje van 10 cent: ‘Weet je wel niet wie ik ben’

De winnaar is inmiddels bekendgemaakt en blijkt een anoniem profiel te zijn. Juicechannel meldt op hun Instagram dat dit vragen oproept bij hun volgers.

Deze blondine schopt stennis vanwege plastic tasje van 10 cent: ‘Weet je wel niet wie ik ben’

Later bracht het juicekanaal een update uit: “Een betrouwbare bron meldt dat Frank, de notaris genoemd door Nikkie, niet op de hoogte was van de winactie. Het verbaasde hem volledig om in deze context genoemd te worden.”

Deze blondine schopt stennis vanwege plastic tasje van 10 cent: ‘Weet je wel niet wie ik ben’

Recentelijk hebben verschillende winkels besloten te stoppen met de verkoop van NIKKIE, het modelabel van Nikkie Plessen.

Er is nu een opvallende situatie ontstaan waarbij producten in de outletwinkel van NIKKIE in Batavia Stad opmerkelijk duurder zijn dan op de officiële website van het merk.

Deze blondine schopt stennis vanwege plastic tasje van 10 cent: ‘Weet je wel niet wie ik ben’

Een klant die onlangs de outletwinkel bezocht, deelde haar ervaring om andere consumenten te waarschuwen.

Deze blondine schopt stennis vanwege plastic tasje van 10 cent: ‘Weet je wel niet wie ik ben’

Volgens de klant, die haar verhaal deelde met Juicechannel, “Gezien er een maat niet was wilden we online kijken of ze hem daar hadden. Zo kwamen we erachter dat alles wat online staat ongeveer tachtig euro goedkoper is dan in de outlet.”

Deze blondine schopt stennis vanwege plastic tasje van 10 cent: ‘Weet je wel niet wie ik ben’

De klant uitte haar verbazing en ongenoegen door te zeggen, “Dit zou toch niet moeten kunnen? Je bent je eigen ramen hiermee aan het ingooien, denk ik.”

Deze blondine schopt stennis vanwege plastic tasje van 10 cent: ‘Weet je wel niet wie ik ben’

Een medewerker bevestigt, “Ik heb bij NIKKIE in Batavia Stad gewerkt vorig seizoen en kan dit volledig bevestigen!” aan het juicekanaal.

Deze blondine schopt stennis vanwege plastic tasje van 10 cent: ‘Weet je wel niet wie ik ben’

De uitspraak, “Wij wisten ook dat de site vaak goedkopere kledingstukken heeft dan de winkel zelf. We moesten hier vooral onze mond over houden als de klant hier iets over vroeg.”

Deze blondine schopt stennis vanwege plastic tasje van 10 cent: ‘Weet je wel niet wie ik ben’

Deze gebeurtenis werpt vragen op met betrekking tot prijsstrategieën en klantverwachtingen, vooral nu consumenten steeds vaker prijzen vergelijken en verwachten dat outlets lagere prijzen bieden dan reguliere winkels of zelfs online platforms.

Deze blondine schopt stennis vanwege plastic tasje van 10 cent: ‘Weet je wel niet wie ik ben’
auteur avatar
Mischa P.
Hoi. Ik ben Mischa P., altijd nieuwsgierig en vol vragen. Als onderzoeksjournalist duik ik diep in elk verhaal, op zoek naar de naakte waarheid. Dit artikel? Een klein stukje van mijn wereld, recht uit het hart.
Scroll naar boven