De bekendheid van Nikkie Plessen bij het grote publiek begon als vj bij TMF, waar ze samenwerkte met Sylvana Simons.
In tegenstelling tot Simons, heeft Nikkie een succesvolle loopbaan in de modewereld opgebouwd door haar eigen kledinglijn te starten.
Haar merk, NIKKIE, heeft goed gepresteerd, wat heeft geleid tot Nikkie’s miljonairsstatus. Haar vermogen werd vorig jaar geschat op zo’n 33 miljoen euro, een aanzienlijke som voor een 38-jarige.
Echter, recente ontwikkelingen wijzen op mogelijke problemen. Juicekoningin Yvonne Coldeweijer heeft aangegeven dat de populariteit van Nikkie’s kledinglijn aan het dalen is.
Er zijn meldingen dat winkels hun voorraad tegen sterk gereduceerde prijzen verkopen, soms slechts voor een fractie van de oorspronkelijke prijs.
1. De reden waarom vele winkels stoppen met NIKKIE.
2. De strenge voorwaarden zorgen ervoor dat winkels afhaken.
3. De reden waarom veel winkels massaal stoppen met NIKKIE.
4. Haar populariteit neemt in een hard tempo af!
5. Ziet er niet veelbelovend uit voor mevrouw Plessen