Joost Klein profiteert van incident tijdens het songfestival: ‘goede wending voor hem’
Ondanks het missen van zijn optreden tijdens de Eurovisiesongfestival finale afgelopen zaterdag, heeft Joost Klein een opmerkelijke toename in populariteit ondervonden.
Zijn nummer “Europapa” is momenteel het meest beluisterde lied op Spotify in diverse landen, en de videoclip heeft al meer dan 27 miljoen keer bekeken op YouTube.
Bovendien is zijn Instagram volgersaantal spectaculair gestegen; hij telt nu 1,5 miljoen volgers.
Marketingexpert Berend Klumper van ‘Not Selling Liquid’ vertelde aan Editie NL dat, ondanks de ongelukkige omstandigheden, de situatie voor Klein op het gebied van naamsbekendheid positief is uitgepakt.
“Joost heeft er ontzettend veel volgers bij gekregen, zijn volgeraantal is meer dan verdubbeld en zijn naam wordt continu genoemd.”
Wie het laatst lacht…
Mischa P.
Hoi. Ik ben Mischa P., altijd nieuwsgierig en vol vragen. Als onderzoeksjournalist duik ik diep in elk verhaal, op zoek naar de naakte waarheid. Dit artikel? Een klein stukje van mijn wereld, recht uit het hart.